Zgodnie z Uchwałą Rady Rodziców zostało założone nowe konto, na które proszę wpłacać składki:
nr konta:
15 8589 0006 0000 0034 7176 0003
właściciel konta:
Rada Rodziców Szkół Katolickich im. Św. Rodziny z Nazaretu w Krakowie,
31-152 Kraków, ul. Pędzichów 13
Raport z zebrania Rady Rodziców
Szkół Katolickich im. Świętej Rodziny z Nazaretu w Krakowie
z dnia 13.11. 2017r.
Zebranie odbyło się na terenie szkoły w dniu 13.11.2017 o godz. 17:00 i udział wzięli Delegaci klas:
Szkoła Podstawowa (15 klas) ? 13 osób
Gimnazjum (6klas) ? 1 osoba
Liceum Ogólnokształcące (6 klas) ? 3 osoby
oraz uczestnictwo Dyrektora Szkoły ? Ks. Krzysztof Wilk w I części zebrania
Podpisana lista dostępna u Przewodniczącej Rady Rodziców.
Porządek obrad:
1. Uzupełniające wybory do Prezydium
2. Zatwierdzenie budżetu za rok ubiegły 2016/2017
3. Omówienie konta Rady Rodziców
4. Organizacja Pikniku 2018
5. Wolne wnioski
Obrady przebiegły zgodnie z planem i uchwalono co następuje:
1) Uchwała nr 3 ? uzupełniające wybory Prezydium 2017/2018
W głosowaniu wzięli udział wszyscy Delegaci klas i jednogłośnie uchwalili:
Danuta Pogładzińska ? Rajchel ? Skarbnik RR , 17 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymane
Dariusz Kołacz ? Sekretarz RR, 17 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymane
Pozostali członkowie Prezydium RR bez zmian
2) Uchwała nr 4 ? budżet na rok 2017/2018
Przyjęto rozliczenie finansowe za rok 2016/2017 - 17 głosów za, 0 przeciw, 0 wstrzymane
Ustalono iż przekazanie środków przez poprzedniego Skarbnika w momencie gdy Przewodniczący RR przekaże numer konta bankowego i otrzyma pełne rozliczenie wydatków
z roku bieżącego.
3) Wspólnie z Dyrektorem szkoły ustalono, iż konto zostanie założone w Banku Spółdzielczym Rzemiosła, gdzie Szkoła w imieniu Rady Rodziców założy rachunek umożliwiający dokonywanie operacji przez Radę Rodziców. Wspólnie z księgowym szkoły zostanie ustalony sposób rozliczeń dotyczący dofinansowania przez RR obiadów, zielonych szkół i innych wydatków.
4) Organizacja Pikniku ? omówiono zagadnienia związane z realizacją części rozrywkowej oraz prezentacji klas. Przydzielono poszczególne zadania rodzicom, którzy pozostaną w komunikacji mailowej z Przewodniczącą RR, mającej na celu przekazanie postępów w przygotowaniach.
5) Podczas spotkania z Dyrektorem szkoły omówiono:
a) temat związany z świetlicą młodszą oraz organizacją opieki nad dziećmi tam przebywającymi,
b) mundurki szkolne,
Ponadto poruszono zagadnienia związane z:
c) bezpieczeństwo w sieci ? wszyscy rodzice zobowiązani są do zapoznania się ze stronami www.dbajofejs.pl , www.dzieckowsieci.pl przekazać w swoich klasach oraz poprzez grupę mailową przekazać propozycję realizacji tematu w naszej szkole.
d) obiadami wydawanymi przez stołówkę szkolną ? padła propozycja przygotowania ankiety ? drogą mailową Przewodnicząca RR roześle proponowaną ankietę, pozostali rodzice zobowiązani są do zapoznania się z treścią ankiety oraz jej zatwierdzeniem bądź odrzuceniem (z podaniem przyczyny), bądź zaproponowanie korekt. Wzór ankiety prześle rodzic, który wnioskował o taki tryb oraz uzupełni ją o artykuły sprzedawane w sklepiku szkolnym.
e) wodą w szkole ? rodzic zgłaszający wniosek rozpozna temat i prześle go na skrzynkę RR ? następnie poprzez korespondencję mailową rodzice przekażą swoje wnioski.
Na tym obrady zakończono. Szczegółowy Raport do wglądu u Przewodniczącej RR.
Uwaga zmiana konta Rady Rodziców!!!
Zgodnie z Uchwałą, podjętą podczas Zebrania Rady Rodziców w dniu 02.10.2017, zmianie uległ Skarbnik oraz sposób rozliczania się klas z Radą Rodziców.
W najbliższym czasie zostanie założony odrębny rachunek na potrzeby Rady Rodziców, na który należy dokonywać przelewy lub wpłaty gotówkowe w kasie banku.
Informacje na temat numeru konta do wpłat będą zamieszczone w zakładce ?Skrzynka kontaktowa?
Przewodnicząca RR
Raport z zebrania Rady Rodziców
Szkół Katolickich im. Świętej Rodziny z Nazaretu w Krakowie
z dnia 02.10. 2017r.
Zebranie odbyło się na terenie szkoły w dniu 02.10.2017 o godz. 17:30 i udział wzięli Delegaci klas:
Szkoła Podstawowa (16 klas) ? 13 osób
Gimnazjum (6klas) ? 3 osoby
Liceum Ogólnokształcące (6 klas) ? 3 osoby
Podpisana lista dostępna u Przewodniczącej Rady Rodziców.
Porządek obrad:
1. Podsumowanie prac Rady Rodziców w roku 2016/2017 ? raport finansowy
2. Wybory Prezydium na rok 2017/2018
3. Budżetu na rok 2017/2018
4. Harmonogramu działań Rady rodziców na rok 2017/2018
5. Organizacja Pikniku 2018
6. Wolne wnioski
Obrady przebiegły zgodnie z planem i uchwalono co następuje:
1) Ponieważ nie wstawiła się osoba pełniąca funkcję Skarbnika w roku szkolnym 2016/2017, został odczytany Raport sporządzony przez Panią Magdalenę Kłusek. Raport nie spełnił wymagań formalnych i został odrzucony. Do dnia 06.10.2017r. należy uzupełnić brakujące informacje w Raporcie.
Ponadto zostaje do rozliczenia kwota wydana przez Przewodniczącą RR w roku 2016/2017 na potrzeby jednej rodziny. Pani Iza zobowiązała się dopilnować zwrotu tej kwoty.
2) Uchwała nr 1 ? wybory Prezydium 2017/2018
W głosowaniu wzięli udział wszyscy Delegaci klas i jednogłośnie uchwalili Prezydium Rady Rodziców na rok szkolny 2017/2018 w składzie:
Aneta Bondal ? Przewodnicząca Rady Rodziców
Izabela Furtak ? Sekretarz/Skarbnik
Dariusz Kołacz ? Prezydium
Izabela Ciemięga ? Prezydium
Joanna Popiołek ? Prezydium
Dodatkowo uchwalono zmianę rachunku bankowego na potrzeby Rady Rodziców, do którego dostęp będą mieli Skarbnik, upoważnienie do przelewów w imieniu Rady Rodziców oraz Przewodnicza do nadzoru nad poprawnością dokonywanych transakcji.
3) Uchwała nr 2 ? budżet na rok 2017/2018
Głosowanie budżetu podzielone zostało na poniższe kategorie:
a) Składka na Radę Rodziców ? utrzymano dotychczasowej wysokości ? 18 głosów za
b) Składka na RR dla rodzin wielodzietnych - 14 głosów za, 1 przeciw, 3 wstrzymane
c) Składka na ksero ? utrzymano dotychczasowej wysokości ? 18 głosów za
d) Składka na Piknik SP - ? utrzymano dotychczasowej wysokości ? 13 głosów za
(w głosowaniu udział wzięli obecni Delegaci Szkoły Podstawowej)
e) Ustalono budżet na dofinansowanie posiłków ? 18 głosów za
f) Ustalono budżet na dofinansowanie zielonych szkół - 18 głosów za
g) Ustalono dofinansowanie na wyjazdy zagraniczne - 12 głosów przeciw, 6 wstrzymanych
h) Budżet na stypendium dla LO - 18 głosów za
i) Budżet na nagrody dla SP i Gimnazjum ? 18 głosów za
j) Budżet na inne wydatki ? 18 głosów za.
Załącznik nr 1 ? dokładne ustalenia dotyczące budżetu, do wglądu u Przewodniczącej RR
Termin zbierania składek z lit. a, b i c w klasach do dnia 30.11.2017r.
Składki nie mogą być wpłacane jak do tej pory w sklepiku, należy dokonać wpłat na nowo założone konto RR. Przewodnicząca RR poinformuje o jego numerze.
4) Ustalono harmonogram Zebrań Rady Rodziców na rok 2017/2018.
5) Piknik Szkolny 2018, zgodnie z informacją podaną przez Dyrekcję Szkoły planuje się zorganizować w dniu 17.06.2017 na terenie Szkoły. Ustalono, iż organizacja przebiegać będzie podobnie jak w poprzednim roku. Osoby biorące udział w organizacji Pikniku 2017, zobowiązały się do organizacji Pikniku 2018.
6) Wolne wnioski:
a) ponownie omawiano mundurki szkolne,
b) omawiano obiady szkolne,
c) omawiano propozycje organizacji wyjazdów językowych ? Przewodnicząca RR przedstawi temat Dyrekcji Szkoły.
Na tym obrady zakończono. Szczegółowy Raport do wglądu u Przewodniczącej RR.
Aneta Bondal ? Przewodnicząca
Dariusz Kołacz ? Sekretarz
Izabela Ciemięga ? Prezydium
Joanna Popiołek ? Prezydium
Danuta Pogłodzińska - Rajchel
Strona 1 z 2